Direktlänk till inlägg 11 december 2011

Mobiluppladdning

Av liveloovelaugh - 11 december 2011 01:52

Shooooo :) sprang hem till Afram för att berätta o Matchen..tror nog inte att hon ens lyssna men whatever. Ligger i hennes säng just nu , har spelat temple run typ sen jag kom hit hon slog mig för e osocial som fan men hon får skylla sig själv som visa spelet, beroendeframkallande :) shit va jobbigt o uppdatera från mobil..hennes iphone e lite hjärn som hon själv. Orkarej skriva verkligen skit jobbigt. Men iDaghar ja spenderat min dag me meisa Kevin venUs o Afram vi åt middag först hos miss karima sen hos KAK saleh på stan:) ytterst mysigt ;) haha jaja måste ta mig hem .... Men hur vet jag ej orkar förfan inte..aja kyss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av liveloovelaugh - 2 januari 2012 00:06


Hej vet att det här är min gamla blogg, men kunde inte låta bli att inte uppdatera och skriva gott nytt år.. SÅ GOTT NYTT ÅR ALLA!:) Saknar att skriva i den här bloggen lite faktiskt :( Får ångest när jag ser den fifän den väcker jävligt många minnen...

Av liveloovelaugh - 20 december 2011 17:48

Hej bloggplatsen.. jag trivs jätte mycket här men väljer ändå att byta blogg till blogg.se... haft mina fina stunder härifrån haha :) kommer faktiskt sakna det men som sagt så försvinner jag inte ;)   Min nya blogg: soomis.blogg.se   PUSSSSSS...

Ovido - Quiz & Flashcards